• Darmowa dostawa
  • Profesjonalne doradztwo
  • Darmowe wizualizacje
  • Płać mniej, zamawiając więcej

5 powodów, dla których warto inwestować w gadżety reklamowe

2021-03-01
5 powodów, dla których warto inwestować w gadżety reklamowe

Oklepane kubki, nieużywane smycze, rzucone w kąt torby reklamowe… Czy aby na pewno? Odkąd marketing reklamowy wyróżnił się na rynku, minęło już wiele lat i z pewnością przywykliśmy do tego, że drobne gadżety są najczęściej praktykowaną strategią w kierunku odbiorców lub klientów. Mogłoby się wydawać, że lata ich świetności już minęły! A jednak jest zupełnie inaczej.

1. Kto nie lubi prezentów, niech pierwszy rzuci gadżetem!

Bez względu na to, od kogo dostajemy różne podarunki, zawsze jest to coś przyjemnego — budzą się w nas pozytywne odczucia zarówno względem przedmiotu, jak i osoby, od której go dostaliśmy. Ta sama reguła występuje gdy chodzi o prezenty świąteczne, urodzinowe, a także gadżety reklamowe dla firm!

Podarunki w biurze, podczas konferencji, szkoleń, czy nawet imprez firmowych — każda forma jest świetna, jeśli tylko masz możliwość ułatwienia komuś codzienności przy pomocy gadżetów. Jednocześnie to dla Ciebie szansa na subtelne, acz eleganckie umieszczenie logo na produkcie.

2. Widoczność firmy

Nic tak nie przyciąga uwagi innych ludzi jak efektownie wyglądające i solidnie wykonane przedmioty. Mogą to być różnego rodzaju torby bawełniane na zakupy, lunchboxy, gadżety domowe, a nawet akcesoria sportowe!

Na każdym z nich możemy umieścić Twoje logo, aby widoczność firmy rozprzestrzeniała się wśród konsumentów i skłaniała innych odbiorców do zapoznania się z Twoimi usługami lub produktami. Przestrzeń publiczna to świetne miejsce na reklamowanie swojego przedsiębiorstwa, o czym powinien wiedzieć każdy z branży marketingu!

3. Zasada 3xP — prawdziwość, prestiż, promocja!

Wyobrażasz sobie firmę, która słynie z oferowania produktów zgodnych z ideą zero-waste i eco-friendly, a ich gadżety wykonane są z taniego plastiku? Absolutnie nie! Dlatego też zachowanie odpowiedniej spójności między tym, czym się zajmujesz, a tym jak reklamujesz, jest niezwykle ważne i pomocne w skutecznym rozpowszechnianiu reklamy.

Warto zainwestować w gadżety zgodne z ideologią Twojej firmy — jeśli zajmujesz się działalnością prawniczą, mogą to być eleganckie długopisy reklamowe, dla przedsiębiorstw Eco gadżety wykonane metodą recyklingu, a w dziedzinie sportu obowiązkowo podarunki z kategorii fitness!

4. Dobry gadżet to praktyczny gadżet, który każdy doceni

Bardzo często wydaje nam się, że drobne gadżety, które oferuje się na konferencjach, szkoleniach lub w firmach zostaną rzucone w kąt i zupełnie zapomniane. W praktyce jednak okazuje się, że jest zupełnie inaczej — niespodziewany moment gdy braknie światła w domu? Pod ręką masz małą latarkę z logiem swojej firmy (taką jak np. latarka Nebo)! Czeka Cię długa podróż i musisz zabrać ze sobą obiad? Lunchbox z nadrukiem rozwiąże wszystkie Twoje problemy!

5. Budowanie zaufania związanego z firmą

Najlepiej wspominane gadżety przez pracowników i innych konsumentów to te, które były zarówno ładne, praktyczne, jak i wytrzymałe. Nie jest dla nas żadną nowością, że to właśnie jakość jest fundamentem sukcesu gadżetów reklamowych — dlatego w Hello  Gadżet stawiamy wyłącznie na materiały wysokiej klasy.

Jeśli zdecydujesz się na porządne gifty, możesz mieć pewność, że wszyscy będą kojarzyć logo Twojej firmy z nienaganną jakością — a cóż innego skłoni ich do skorzystania z usług, jeśli nie kombinacja tych trzech filarów?

pixel