Kubki reklamowe, które naprawdę działają – 5 modeli zwiększających rozpoznawalność marki

Kubki reklamowe, które najlepiej budują rozpoznawalność marki to takie, które są użyteczne, estetyczne i dopasowane do grupy docelowej. Do najskuteczniejszych modeli należą: kubki termiczne, ceramiczne z nadrukiem, porcelanowe, metalowe z grawerem oraz designerskie kubki szklane.
Spis treści
Jakie kubki warto wybrać do promowania marki?
Wybraliśmy dla Ciebie 5 typów kubków reklamowych, które umożliwiają budowanie pozytywnego wizerunku marki. Oczywiście, istnieje dużo więcej opcji, o których możesz porozmawiać z naszym Gadżetowym Doradcą. Te przykłady pokazują jednak pewne spektrum możliwości, które może Cię zainspirować i ułatwić wybór gadżetów z nadrukiem dla Twojej firmy.
Kubki termiczne z logo – użyteczność i prestiż
Kubki termiczne z nadrukiem to idealna propozycja dla osób będących w ciągłym ruchu takich jak: handlowcy, freelancerzy czy pracownicy działający w terenie. Dzięki izolacji termicznej gadżety utrzymują temperaturę napoju przez kilka godzin, co sprawia, że użytkownicy chętnie zabierają je ze sobą do pracy, w podróż czy na spacer.
Atuty kubków termicznych pod kątem marketingowym:
- towarzyszą odbiorcy w różnych sytuacjach poza domem czy biurem, umożliwiając ekspozycję logo w przestrzeni publicznej;
- kojarzą się z wysoką jakością i troską o komfort użytkownika;
- sprawdzą się jako prezenty premium, np. dla kontrahentów lub kluczowych klientów.
Ceramiczne kubki z nadrukiem – klasyka, która nie zawodzi
Kubki ceramiczne z własnym logo to najczęściej wybierany typ gadżetów firmowych. Są przedmiotami codziennego użytku, wykorzystywanymi w domach i biurach, co czyni je idealnymi nośnikami dla logo czy hasła reklamowego firmy. Są także dostępne w wielu kolorach, kształtach i pojemnościach, dzięki czemu łatwo dopasować je do każdej marki.
Korzyści kubków ceramicznych pod kątem marketingowym:
- są bardzo trwałe, a nadruk może prezentować się znakomicie przez wiele lat;
- częsty kontakt użytkowników z logo, nawet kilka razy dziennie;
- możliwość znakowania trwałym nadrukiem lub grawerem.
Porcelanowe kubki z napisem – niezawodna elegancja
Reklamowe kubki porcelanowe to gadżety, które kojarzą się z luksusem i trwałością, co automatycznie przenosi te odczucia na Twoją markę. Ze względu na to, że produkt wygląda bardziej elegancko i kunsztownie niż zwykła ceramika, jest też chętniej używany, a więc ekspozycja logo może być jeszcze większa niż w przypadku klasycznego kubka.
Atuty kubków porcelanowych pod kątem marketingowym:
- częsty kontakt z logo;
- łatwość znakowania, podobnie jak przy ceramice;
- odczucie luksusu w kontakcie z produktem, dzięki czemu odbiorcy bardziej go docenią.
Metalowe kubki z grawerem – trwałość i nowoczesność
Kubki emaliowane z grawerem laserowym, sitodrukiem czy tampodrukiem to propozycja dla marek, które chcą się wyróżnić oryginalnością i wytrzymałością. Są to gadżety często wybierane przez firmy z branż outdoorowych, technicznych, przemysłowych lub przez startupy stawiające na unikatowość.
Zalety kubków metalowych pod kątem marketingowym:
- kojarzą się z dużą wytrzymałością, a jednocześnie są stylowe;
- są idealnym elementem zestawu upominkowego;
- mogą mocno wyróżnić markę, ponieważ wiele firm wybiera klasyczne opcje.
Designerskie kubki szklane – prostota i piękno
Szklane kubki reklamowe przyciągają uwagę, nawet jeśli mają bardzo prostą formę. Mogą mieć także różnorodne kształty, a dzięki swojej przezroczystości sprawiają, że napoje pięknie się w nich prezentują. Są idealne na przykład dla firm z branży kreatywnej, designerskiej, beauty i wellness, ale można ich z powodzeniem użyć także w innych biznesach.
Korzyści z wyboru kubków szklanych pod kątem marketingowym:
- przyciągają wzrok i robią dobre wrażenie;
- podkreślają estetykę i nowoczesność marki;
- często trafiają na zdjęcia w social mediach, co może stanowić dodatkowy atut w kampanii promocyjnej.
Jak dobrać idealny kubek reklamowy?
Wybór odpowiedniego modelu kubka z nadrukiem to nie tylko kwestia budżetu czy upodobań. Skuteczny gadżet reklamowy musi odpowiadać na potrzeby odbiorcy i wspierać strategię marki.
Na co zwrócić uwagę decydując się na konkretny model kubka z logo? Poniżej prezentujemy tabelę, która może okazać się pomocna w czasie poszukiwań idealnego gadżetu dla Twojej firmy.
Kryterium | Przykładowe opcje |
---|---|
Grupa docelowa | mobilni pracownicy, osoby dbające o środowisko, pracownicy biurowi, klienci VIP |
Styl komunikacji marki | klasyczny, odpowiedzialny, nowoczesny, premium |
Technika znakowania | sitodruk, kalka ceramiczna, grawer laserowy, tampodruk |
Miejsce wręczenia | onboarding nowych pracowników, targi i konferencje, eventy firmowe, paczki świąteczne/lojalnościowe |
Dopasowany do potrzeb Twojego biznesu kubek może nie tylko zwiększyć rozpoznawalność marki, ale też wywołać pozytywne emocje, pomóc zbudować lojalność wśród klientów i skojarzyć markę z konkretnymi wartościami. Wszystkie kubki reklamowe mają potencjał do tego, aby stać się skutecznym produktem promocyjnym, pod warunkiem że będą dobrane do aktualnej sytuacji, podanych wyżej kryteriów i celów marketingowych firmy.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia w wyborze takiego gadżetu dla swojej firmy, skontaktuj się z naszym Gadżetowym Doradcą. Zawsze podchodzimy indywidualnie do każdej sytuacji.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Jakie są rodzaje kubków reklamowych?
Kubki reklamowe można podzielić ze względu na materiał wykonania, mogą być: ceramiczne, emaliowane, szklane, porcelanowe, ekologiczne, plastikowe czy termiczne. Można także klasyfikować je pod kątem formy, np. kubki XXL o pojemności powyżej 500 ml, kubki do espresso, kubki z uchem i bez.
Jaka jest minimalna ilość zamówienia kubków z logo?
W sklepie HelloGadżet nie istnieje minimalna liczba sztuk, które muszą się znaleźć w zamówieniu. Realizujemy nawet te najmniejsze.
Czy mogę zamówić próbkę przed większym zamówieniem?
Tak, u nas istnieje możliwość zamówienia próbki. W tym celu wystarczy napisać do nas e-maila na sklep@hellogadzet.pl.