Najlepsze gadżety reklamowe w 2025 roku

Mimo że rok 2025 jest czasem bardziej marketingu cyfrowego niż bezpośredniego, fizyczna reklama, czyli m.in. gadżety reklamowe nadal ma duże znaczenie. Każdy z nich powinien łączyć użyteczność i wysoką jakość wykonania. Jakie są najlepsze gadżety reklamowe w 2025 roku, które warto wybrać?
Najważniejsze cechy gadżetów reklamowych w 2025 roku
W 2025 roku gadżet reklamowy musi być nie tylko użyteczny, lecz także musi mieć kilka innych cech ważnych dla konsumentów. Projektując gadżety firmowe, warto pamiętać o tym, że:
- wzrosła popularność produktów ekologicznych i biodegradowalnych,
- personalizacja i customizacja stały się standardem,
- im trwalszy gadżet, tym lepiej,
- coraz popularniejsze są gadżety less waste i zero waste,
- praktyczność i długoterminowa użyteczność są ważniejsze niż krótkotrwały efekt.
Co wyróżnia dobry gadżet reklamowy?
|
Najciekawsze i najpopularniejsze gadżety reklamowe 2025
Przygotowaliśmy konkretne propozycje gadżetów reklamowych, byś mógł stworzyć takie upominki firmowe, które będą idealnie dopasowane do potrzeb klientów.
Technologiczne gadżety reklamowe
Decydując się na ten typ upominków dla klientów, warto pamiętać, że jest to kategoria premium tego typu produktów.
- Ładowarki bezprzewodowe z dodatkowymi funkcjami
Najczęściej mają formę eleganckich i minimalistycznych podstawek na biurko. Po umieszczeniu telefonu na podstawce specjalna aplikacja automatycznie się włączy i będzie można zobaczyć treści promocyjne na ekranie swojego smartfona. Każda z takich ładowarek jest kompatybilna z większością smartphone dostępnych na rynku.
- Powerbanki z wyświetlaczem e-ink
Mają energooszczędne wyświetlacze e-ink, na których mogą pojawiać się dynamiczne materiały promocyjne. Wyróżniają się technologią bardzo szybkiego ładowania oraz możliwością ładowania do trzech urządzeń. Najczęściej powstają z materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne.
- Prywatne tokeny cyfrowe NFT jako dodatek do fizycznych gadżetów
Nowością jest łączenie fizycznych gadżetów reklamowych z cyfrowymi tokenami NFT. Klienci otrzymujący firmowy gadżet dostają również unikalny kod QR, który po zeskanowaniu zapewnia dostęp do limitowanego tokenu NFT związanego z marką. Ma na celu nie tylko sprawić, że odbiorcy zapamiętają Twoją markę na długi czas, ale i staną się członkami społeczności powstającej wokół Twoich produktów.
Personalizowane gadżety reklamowe wielokrotnego użytku
Kolejna kategoria upominków to gadżety personalizowane i praktyczne takie jak:
- butelki ze szkła lub innego materiału wielokrotnego użytku,
- składane silikonowe bidony,
- stalowe kubki na kawę/herbatę,
- parasole,
- zapalniczki i zegarki,
- lunchboxy z nadrukiem,
- słomki wielorazowego użytku,
- butelki z wyświetlaczem temperatury,
- kubki termiczne.
Inną kategorią tego typu produktów mogą być torby materiałowe z tkanin recyklingowanych, maty do ćwiczeń, taśmy itp. Dodatkowo na tej liście mogą pojawić się piłeczki antystresowe, a nawet niewielkie dyfuzory z zestawem olejków eterycznych w jakiś sposób kojarzących się z marką lub niewielkie świece w szkle.
Akcesoria biurowe
Wiele osób nie wyobraża sobie pracy w biurze bez notesu czy organizera na długopisy i ołówki, czy bez przycisku do papieru. Do popularnych gadżetów firmowych w tej kategorii można zaliczyć m.in.: podkładki pod myszkę, niewielkie saszetki: etui na klucze, bambusowe długopisy i notesy z papieru recyklingowanego.
Niewielkie kosmetyki i odzież
Kolejna popularna kategoria gadżetów reklamowych to niewielkie kosmetyki takie jak pomadki z logo, perfumetki czy tubki kremu do rąk. Można także postawić na zestawy kilku niewielkich kosmetyków. Ciekawą propozycją gadżetu z tej kategorii mogą być również buteleczki na kosmetyki do samolotu (o dozwolonej przez linie lotnicze pojemności) z logo firmowym.
Natomiast na liście najczęściej wybieranej odzieży reklamowej niezmiennie znajdują się:
- T-shirty,
- bluzy,
- kamizelki odblaskowe,
- skarpetki,
- koszulki polo,
- czapki bejsbolówki,
- kurtki typu sofshell,
- inne ubrania z nadrukiem.
Zestawy prezentowe
Kolejna kategoria gadżetów reklamowych to zestawy upominkowe, w których najczęściej znajdują się: kubek, herbata i świeca zapachowa lub notes, metalowy długopis i ładowarka indukcyjna / powerbank. Każdy taki zestaw można przygotować z dowolnie wybranych produktów codziennego użytku.
Gadżety kreatywne: gry, układanki i wiele innych
To kolejna kategoria gadżetów reklamowych idealna nie tylko dla młodszych odbiorców. Możesz przygotować kolorowanki antystresowe np. z zabawnymi sytuacjami z biura z logo firmowym i dołączyć zestaw kredek, przygotować zestaw do samodzielnego zrobienia sudoku lub origami, a także wiele układanek kreatywnych takich jak np. kostka Rubika czy układanki antystresowe z drewna.
Gadżety outdoorowe i podróżne
W katalogu swoich gadżetów reklamowych tego typu możesz umieścić:
- małe latarki LED z logo firmowym,
- otwieracze do butelek i puszek,
- scyzoryki i multitoole,
- poduszki podróżne,
- kosmetyczki wodoodporne.
W 2025 roku skuteczny gadżet reklamowy to nie tylko nośnik logo, ale przede wszystkim użyteczny przedmiot wysokiej jakości. Marki, które inwestują w przemyślane, personalizowane i ekologiczne gadżety zwiększają rozpoznawalność swojej marki. Dobry gadżet reklamowy to taki, który jest idealnie dopasowany do potrzeb odbiorcy i wykonany z najwyższej jakości materiałów. Jeśli szukasz miejsca, w którym możesz zamówić przygotowanie gadżetów dla swojej firmy, napisz do nas! Chętnie podpowiemy, jakie gadżety wybrać i jak sprawić, by stały się dla Twoich klientów ważnym przedmiotem domowego użytku.